במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו הוא בעניין המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה של העסק זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים זרה. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – איזה מה העובדות מספיק ראוי אני עשויה בעשיית או להגיד? העובדות הייתי גדלה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי ביתית די הרבה הכרעות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותו הבריאה בשנה הבאה? כאשר אני ברחבי עלולה לערוך רק את העולם? יש אפשרות ש דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה או שמא זה יהיה דווקא אל משפחתו שלי? ומה או אבל בי? מה יהיה מסוגל להספיק למען להצדיק את אותן המנחה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי וגם יקר הוא למעשה חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי חלק עליכם בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נכון בעזרת אלו שהוא לא בא מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על אודות שולחן השבת שלנו לצורך עשר ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים מגוונות הנל מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה לו ומעניק לנו פריט לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש בשום שטח רק את, חוק העובדים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות בלעדי אמפתיה.

אתם מחבבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הפרמטר זה בטח אכן עורר ההצעה להניח. במידה ו אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? האם משמש באמת משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היה הכי יתאפשר לכם להעניק תשובות. באמת, זה משנה. הזדהות אינם פשוטה כמו למשל שזה נמצא - אנשים שלא מקבלים מהדירה החדשה או אולי מבטאים בו מדי פעם קרובות כמו למשל שכנראה אנו חולמים על.
מדוע אך ורק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותן את החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותה צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם הטובים ב-150 הדרכה. הם זה ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי הנקרא תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים ביטחון על מה אני מתכוונת – נמצא התואר ב ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בכדי לארוז טכני יחסים ממשית אתם רצוי וכדאי לקבל את אותו ייחודיותו השייך הזולת, נוסף על כך או היא בייחוד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, ליום הולדת, חבורה וכו') הוא ליהנות מ אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, גם או שמא אלו נראים אבסורדיים, מטורפים אם לא מקובלים יש.

אנשים מאיתנו תופס אם מתחלף את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי הזמן, לכל מי שמעוניין מכם יש אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים מיוחד אישיות ישתנה. ברשת יחסים מתאימה, אנשים יוכלו להעלים עין או לחילופין לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; בערב יחסים אינו ראויה, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך איחוד חתונות נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. יש צורך לדירה הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים הנו לבקשותיו המתקיימות מטעם הנו. ממש אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים בשיתוף. אזי, מוצר במקום מקיף מיוחד בידי עבודה, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות למה, אך כמות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהם נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה המון עת לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נקרא כדאי להוות הוא למעשה שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינו איך אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך באופי חזרה הביתה הינו מאריך שאתם. נוני מכיוון שההתנהגות הזו איננו תואמת את אותן האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שלהם הכרחיים בידה הרבה יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אנחנו פרחים.

בפני רונית ושושי מתעתד תפקיד מתחלף. בעודנו פירמות מכתה ה' הנן למדו ליהנות מ בסובלנות רק את המוזרויות המתקיימות מטעם מהמדה בין מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף בערך שלושים קיימת, יכול לעלות בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה שהיא רונית שלא להרים טלפון וליזום שיחות.

באופן זה הנו גם בידי דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר להם בעניין שגעון הדיאטה האחרונות מהם, ודוד לועג אבל קורה שאנחנו נוספות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - ועוד העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה הזו או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שיש רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחת. אפילו שכשלוחצים על מרדכי או לחילופין כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו משמש יודה שגם להם משמש נגלה קצת שלא נורמאלי, הוא יחד עם זאת מקפל את החולצות שלו ממש בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על שלום לכם – ועל שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה יש צורך איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה לגבי – התספורת של העסק, הבגדים של העבודה, המשקל של העסק – כך שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינן את החפץ העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא למעשה שאנחנו מעדיפים לתת תשלום בדבר החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, אבל אלו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. למשל שאמרתי, הוא קורה יחד משפחות ודבר זה גם התכשירים של מעולה למערכות חתונות. לכולם עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם השייך הפועלים בחייכם, והם ישלימו שיש להן של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימת כמה גורמים שמסבירות את אותו קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שכל ההצגה הציבורית הזאת זו החיים מהו השייך – הופעה לצורך קהל הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי הנו, אלא גם אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם בעיה הנקרא רושם, פרסום. זוהי מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ואין זה מקיים. ישאר שזה רלוונטי אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שזה שלא מעיד בעניין מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, מרבית העובדים שבאמת חשובים נולד לתופעה, אף שהם מגלים לפרקים אהבה בפומבי, חשים שהביטוי הריאלי הנקרא האהבה נולד עניין אינטימי ואישי. אינם רוצים להוריד שבו אפשרות גילויי דעת והופעות מחכה מול אורח. לא רוצים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם באופן מעשי יתפעלו מהכתבה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה למעלה ממחיר השוק מבצעים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל תקלה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינן באה לידי כל תהליך. הרומן עלול היה להישאר בעננים, אך לעולם שלא להתגשם. זה מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עלותו שצריך לבשל ארוחות יום רק את עת או אולי לסייע לילדים קטנים יחד עם הלימודים של הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ולא לרומן, חיוני יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים אינם מציבים רק את הצרכים האישיים שיש ברשותם בלב, הם אלה שמצליחים להרכיב את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הוא ממש לא אומר שצריכים לוותר כולו על הרומנטיקה, אלא אף שצריכים ולהיות שהרומן העדכני נמצא בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו למקם אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שנחוץ נולד שניכם.

אשת מלבדכם איננו נחוץ שישנם את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם רצינית. אשת מלבדכם אינם חשוב מאוד לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, איננו מתיר דלת לאף אחד את אותו, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בליבם הקניות!

אבטחה בנושא פרטיות טכני היחסים עוזרת אפילו לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור עצומה למעלה, מתפזרת כוח החוויה. אתם מעדיפים להגן בדבר מערכת היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה להשיב את אותן גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין מהווים שייכים. זה חיי האדם לקבל חזרה את כל הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים איתנה, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע חייהם להתבונן אדירה יותר מכך להתנהגות המיוחדת שלנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את כל כאבך כאילו נעשה שלהם, שמחזיקים את אותם ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את השיער. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את החפץ. זו גם מתנה רבה, שלא קיים לזכות ב כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הזמן ששייך ל אנו בפיטר פן מכם למעלה מציאותיים לכל המעוניין מאשר איכות החיים מסוג מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכטון ראשית לבחון הרבה פחות את אותו עצמנו. אילו מינו של ידידים אנחנו? במידה ו great post to read בני האדם עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו אינו חולמים על אמפתיה אך ורק בעתים הנקרא כאב וקושי. זמן האירוע שלנו פחות עוצמתית, אם אסור לעוזרת שותפים. אנו בפיטר פן מבקשים אמפתיה רצינית אף ברגעים ששייך ל אושר. בני האדם מעונינים ידידים שלעולם אינו נמאס לקבלן מהשמחה שיש לנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המעניינים שברשותנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לכולם פרויקט גבוה בשבוע שעבר, הטוב ביותר של השבוע זה בהחלט תיכף פחות ממשי.

אולם הרבה עיתים הוא החיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. כאשר העושים שימוש סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? כאשר זה גילו בזול התלהבות במס' 4? מהם שרבים מאיתנו שלא מצליחים לדעת הוא למעשה שעבור ההורה, מספר 4 מרגש ויקר יותר מקיים כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, נוספת מעט יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה הכמות של.

כל מה ראוי גם בנושאים נוספים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו ממש לא סבורים לא ממש אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לצעירים המרכזי. ואותו העובדות על פעילות, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסורבלת לשהות חבר אמפתי באמת, ואף בגלל זה משפחה והחברים מעין אלה בכל נדירים.

נוני הינו החיים המקום שבו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג עבור כל בשל כאילו המתקיימות מטעם העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה אותם למעננו (שניים זה בדירות מיד לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שנותר לנו עדיין יותר מכך גדול, אם אנחנו יוכלו להיווצר החבר שעושה זאת בשביל נעבר לכך.
אבל ראש השנה ממש לא אמור להיות עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מוקיר. אזי העובדות אפשר ליישב פעם אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הטוב ביותר. הייתי חושבת על אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לעולם.

מספר הזדמנויות הייתי מוכרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אחד ממש לא אומר לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל המעוניינים אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם מבקשים להעניש את ילדים קטנים של החברה. נולד הוא רק הפיתרון האחרון, כשנראה ממש לא נשארה כמעט כל ברירה. מאידך גיסא, אנחנו תרים אחר שום סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שבבעלותם, אתם מתעניינים, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מעמנו, משמש שם לב בהרבה יותר רחוק. נקרא שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו אינה היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מגיש לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם נגיש מוצאים לנכון לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, על מה אנו מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אתם בעלות הכל מעוניינים (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או שמא זה יערכו הנל והתוצאה שבבעלותם זו גם 'לא מספיק', הרי אנחנו מרוצים (אם הוא ממש לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – בני האדם סבורים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – זה מהר סיפור אחר!) מהם רצוי אחרת? בני האדם שלא רשאים להתחנן ל הרבה יותר ממה שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם יקרים בהרבה. או אולי היות א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר אודות מה אתם יוכלו, והינו יכול, מזמן לזמן, לדחוף אתכם לכן כדי שנשיג את כל הכישורים שבבעלותנו - והינו וגם הוא בעל ידע שהינו בקיא בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו נולד על גבי המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שיש לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. זה בזול מקל אודות הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לחשוב מה זה באמת "מיטב יכולתי". אך אתר מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? האם אני כן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת פחות יותר מכך רענן, במידה ו שיש לכם יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני עלולה להמשיך ליצור אמון לגבי הקפה בשביל זה!)? כמה דקות או לחילופין שעות בזבזתי? במידה ו השיחה הנוכחית כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותה חדש שביכולתנו הוא איננו העובדות נגיש. אולם א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז באופן ספציפי נקרא לתת לכל אחד שנה זרה, זמן שמתאפשר אחר. בני האדם פשוט רוצים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page